Administratiekantoor Alkmaar

Wil jij jouw administratie uitbesteden en ben je op zoek naar een administratiekantoor in Alkmaar? Dan ben je bij Het Rekenlokaal aan het juiste adres. Wij zijn een modern administratiekantoor in Alkmaar en helpen jou graag op het gebied van jouw administratie. Voor zzp’ers en mkb’ers biedt Het Rekenlokaal diverse pakketten aan. Binnen deze pakketten vallen diensten waarmee wij jou kunnen ondersteunen op het gebied van administratie.

Administratie uitbesteden in Alkmaar

Wij begrijpen dat je het liefst jouw administratie uitbesteedt aan een administratiekantoor bij jou in de buurt in Alkmaar. Het Rekenlokaal verzorgt op een professionele en goede manier jouw administratie. Als (beginnend) zzp’er of mkb’er in Alkmaar komt er veel op je af. Je moet klanten binnenhalen, binnenhouden en ervoor zorgen dat de werkzaamheden goed verlopen. De administratie schiet er dan vaak bij in. Het Rekenlokaal uit Alkmaar neemt de administratie uit handen en zorgt ervoor dat deze ten alle tijden goed op orde is. Wij hebben veel kennis in huis, waardoor jij ervan op aan kunt dat de administratie goed en volgens de actuele wet- en regelgeving wordt bijgehouden.

Diensten administratiekantoor Alkmaar

Het Rekenlokaal heeft diverse pakketten en diensten waarmee we jou als ondernemer uit Alkmaar kunnen ondersteunen:

  • ZZP instap: voor de startende ondernemer uit Alkmaar hebben we het ZZP instappakket. Dit pakket bestaat onder andere uit de administratie, Btw-aangifte en fiscale jaarstukken. Het volledige pakket bekijk je hier.
  • ZZP comfort: wil jij als zzp’er uit Alkmaar er zeker van zijn dat jouw administratie altijd goed op orde is? Kies dan voor het ZZP comfortpakket van Het Rekenlokaal. Dit uitgebreide pakket bestaat naast de administratie ook uit het beheren van relaties en debiteuren en het optimaliseren binnen de belastingregels. Benieuwd wat je nog meer kunt verwachten binnen dit pakket? Klik dan hier voor meer informatie.
  • MKB: de mkb’er uit Alkmaar wil graag dat de administratie en financiën kloppen en volledig zijn. Bij Het Rekenlokaal snappen we dat. Met het MKB pakket heb je een compleet pakket aan financiële diensten. Bekijk hier alle werkzaamheden die binnen het pakket vallen.
  • MKB BV compleet: voor de grotere mkb’er in Alkmaar heeft Het Rekenlokaal het pakket MKB BV compleet. Met dit pakket zorgen wij ervoor dat jouw volledige administratie op orde is, zodat jij beter kunt ondernemen. Bekijk hier alle details van dit pakket.

Naast onze administratiepakketten bieden wij ook deze andere diensten aan:

Sluiten bovenstaande diensten niet volledig aan op jouw onderneming? Het is mogelijk om bij ons administratiekantoor in Alkmaar zelf een pakket samen te stellen. Klik hier om een pakket volledig samen te stellen en aan te passen aan jouw situatie.

Kosten administratiekantoor Alkmaar

Wil jij jouw administratie uitbesteden aan Het Rekenlokaal in Alkmaar? Dan weet je dat je nooit te veel betaald. Bij ons betaal je een vast bedrag per maand en zie je direct wat je voor dat bedrag kunt verwachten. Bij onze pakketten worden de prijzen direct getoond. Voor meer informatie over de kosten kun je contact met ons opnemen.

Afspraak administratiekantoor Alkmaar

Wil je meer weten over onze diensten of wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. Wij maken graag een vrijblijvende afspraak met je in Alkmaar om alle mogelijkheden te bespreken. Maak gebruik van ons contactformulier of bel naar 072 – 20 13 036.